Aκτινολογικό
Αγγειοχειρουργικό Kέντρο
Αναίμακτη Aξονική στεφανιογραφία
Αξονικές τομογραφίες
Γαστρεντερολογικό Κέντρο
Γυναικολογικό
Δερματολογικό - Ιατρείο Πλαστικής - Επανορθωτικής   Χειρουργικής & Laser
Διαβητολογικό - Αιματολογικό
Διαιτολογικό - Διατροφολογικό
Ενδοκρινολογικό
Ιατρείο μαστού - Μαστογραφίες
Ιατρείο Πρώτων Βοηθειών - Χειρουργικό / Νευροχειρουργικό   Ιατρείο
Καρδιολογικό Κέντρο
Μαγνητικές τομογραφίες - Aνοιχτός μαγνητικός τομογράφος
Μικροβιολογικό Εργαστήριο
Νευρολογικό
Ορθοπεδικό - Ρευματολογικό - Τμήμα πελματογραφημάτων
Ουρολογικό Ιατρείο
Οφθαλμολογικό Κέντρο
Παθολογικό
Παιδιατρικό - Παιδοχειρουργικό
Πνευμονολογικό - Έλεγχος αλλεργίας & Αναπνευστικών   παθήσεων - Έλεγχος Αναπνευστικής λειτουργίας στον ύπνο
Τμήμα ελέγχου οστεοπόρωσης
Τμήμα υπερήχων
Ωτορινολαρυγγολογικό Τμήμα
Ελληνικά English
Είσοδος Μελών    Αναζήτηση    FAQ     Έντυπα Ενημέρωσης    Κοινωνική ευθύνη    Ιατρικό Λεξικό
           X
ΠΡΟΦΙΛ    ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ    ΠΑΡΟΧΕΣ    ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ    ΝΕΑ    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
 
 
 

Κοινωνική ευθύνη

Ως Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ορίζεται ένας ηθικός κώδικας δεοντολογίας και συμπεριφοράς μιας επιχείρησης, απέναντι στο εργατικό δυναμικό της και απέναντι στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Όλα τα παραπάνω έχουν ως απώτερο σκοπό την κοινωνική ανάπτυξη και πρόοδο, με τρόπους αποδεκτούς στο σύνολο τους από το ευρύ κοινό, εξωτερικεύοντας έτσι και ένα άλλο κομμάτι που κάθε υγιής επιχείρηση οφείλει να έχει πέρα από το κερδοσκοπικό.

Για την EXPRESS SERVICE η εταιρική κοινωνική ευθύνη αποτελεί εγγενές στοιχείο της λειτουργίας και της δραστηριότητας της, που πηγάζει από το ίδιο το αντικείμενο της: τη φροντίδα για τη διαφύλαξη της υγείας και της ποιότητας ζωής.

Μέσω των δράσεων της η EXPRESS SERVICE δεσμεύεται ηθικά να συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη και επιδιώκει να στηρίξει την τοπική κοινωνία, καθώς είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ίδια της την ευημερία, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα ένα σωστό εργασιακό περιβάλλον για τους εργαζομένους της.

Ο συντονισμός, η καθοδήγηση και ο έλεγχος πραγματοποιούνται αποκλειστικά από την αρμόδια επιτροπή Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας μας.

Η εταιρική κοινωνική ευθύνη της EXPRESS SERVICE χωρίζεται σε δύο μεγάλους άξονες:

- Εσωτερικός, δηλαδή το προσωπικό της επιχείρησης
- Εξωτερικός, την κοινωνία στην οποία δραστηριοποιείται.


ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΆΞΟΝΑΣ

Οι δράσεις για το προσωπικό αφορούν τις ενέργειες που μια επιχείρηση κάνει για τη βελτίωση των εργασιακών συνθηκών των εργαζομένων, πέραν των υποχρεώσεων της με βάση την εργατική νομοθεσία. Η EXPRESS SERVICE προβαίνει σε πολλές δραστηριότητες που βελτιώνουν τις συνθήκες εργασίας μέσα από εκπαιδεύσεις προσωπικού, ενημερώσεις και καλύπτοντας όλους τους εργαζομένους με τις υπηρεσίες της . Επιπλέον η εταιρεία μας δραστηριοποιείται ενεργά στον τομέα του περιβάλλοντος, αναγνωρίζοντας τη σημαντικότητα του θέματος, θεσπίζοντας ένα πλαίσιο από το οποίο καθορίζονται οι προμηθευτές και οριοθετούνται οι οικολογικές δραστηριότητες της εταιρείας.

- Συνεχής εκπαίδευση και ενημέρωση προσωπικού στις Πρώτες Βοήθειες, για την άμεση επέμβαση σε οποιοδήποτε περιστατικό αλλά και για την ασφάλεια των ιδίων των εργαζομένων, μέσω ειδικών σεμιναρίων που πραγματοποιούνται κάθε χρόνο στις εγκαταστάσεις της εταιρείας.

- Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον με υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, άριστες εργασιακές σχέσεις, ομαδικό πνεύμα με το αίσθημα της συμμετοχής στην επιτυχία τη επιχείρησης με σημαία μας "Οι άνθρωποί μας, η δύναμη ώθησης της εταιρείας μας"

- Κάλυψη του προσωπικού και των οικογενειών τους με την πλήρη και απεριόριστη παροχή των υπηρεσιών υγείας μας αλλά και της οδικής βοήθειας του ομίλου EXPRESS SERVICE.

- Επιλογή προμηθευτών αναλώσιμων υλικών με βασικό γνώμονα την οικολογική συνείδηση.

- Εξοικονόμηση ενέργειας μέσα από αυστηρό έλεγχο των καυσίμων αλλά και από τη χρησιμοποίηση συσκευών με χαμηλή κατανάλωση ενέργειας.

- Μέριμνα για συνεχή ανακύκλωση αναλώσιμων υλικών μέσω της τοποθέτησης ειδικών κάδων σε όλους τους χώρους της εταιρείας.


EΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ

Στις δράσεις αυτές εντάσσονται τα προγράμματα που αφορούν την ευαισθητοποίηση των εργαζομένων και του κοινωνικού συνόλου για διάφορα κοινωνικά, περιβαλλοντικά και πολιτιστικά θέματα. Προτεραιότητα για τον οργανισμό αποτελούν οι ενέργειες που έχουν ως σημείο αναφοράς την αξία του ανθρώπου. Μέσα από αυτές τις δράσεις επιδιώκουμε να αναδείξουμε την ανιδιοτέλεια, την αλληλεγγύη, την αγάπη και την συμπόνια προς τον συνάνθρωπο σε δύσκολους καιρούς. Παρόλο που οι αξίες τείνουν να αφανιστούν λόγω της οικονομικής κρίσης από την κοινωνία μας, η EXPRESS SERVICE δίνει το ηχηρό παρών διοργανώνοντας και συμμετέχοντας σε αντίστοιχες εκδηλώσεις . Τέλος, στο πλαίσιο ανάπτυξης της πρόληψης και ενημέρωσης των πελατών αλλά και όχι μόνο, η EXPRESS SERVICE προσφέρει δωρεάν ενημερώσεις, καθώς και εξετάσεις μέσα από διαγωνισμούς, αποδεικνύοντας περίτρανα ότι είμαστε δίπλα όχι μόνο στον συνδρομητή αλλά και στον πολίτη. Δραστηριότητες που αφορούν τον εξωτερικό άξονα:


Η EXPRESSSERVICE ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ

Η κοινωνική ευαισθησία προς το κοινωνικό σύνολο και φυσικά ο σεβασμός προς τον άνθρωπο, αποτελούν βασική προτεραιότητα για την EXPRESS SERVICE, κάτι που το αποδεικνύει εδώ και 24 χρόνια. Η εταιρεία μας από την αρχή της λειτουργίας της έως και σήμερα, έχει σαν στόχο την αξιοπρέπεια στην υγεία του ανθρώπου. Μία υγεία χωρίς εκπτώσεις.

Η εταιρεία μας πραγματοποίησε για άλλη μία φορά δωρεάν προληπτικό έλεγχο σε μη συνδρομητές. Σε συνεργασία με το Ράδιο Θεσσαλονίκη, την Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014 η EXPRESS SERVICE προσέφερε σε 60 άτομα δωρεάν check up (αιματολογικό έλεγχο, ακτινογραφία θώρακος, καρδιογράφημα, ιατρική εκτίμηση από παθολόγο και καρδιολόγο) στις εγκαταστάσεις της επιχείρησης.

Έτσι λοιπόν, παρόλο το τσουχτερό κρύο οι συνάνθρωποί μας προσήλθαν με χαρά στις εγκαταστάσεις μας, απολαμβάνοντας αυτό το ξεχωριστό δώρο για την υγεία τους. Ζώντας τη ζεστή ατμόσφαιρα της εταιρείας μας και το φιλικό της περιβάλλον, αρκετοί δε δίστασαν να μας εκφράσουν ότι αυτή η ενέργεια ήταν μία από τις πιο ευχάριστες «βόλτες», που έχουν κάνει τον τελευταίο καιρό. Με το χαμόγελο στα χείλη, αποχώρησαν επιβεβαιώνοντας για άλλη μία φορά την ανάγκη του ανθρώπου για μια ξέγνοιαστη ζωή, που προέρχεται από τη γνώση και όχι από την άγνοια.


ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Τον Δεκέμβριο του 2011, η EXPRESS SERVICE παρείχε ιατρική υποστήριξη στο Χριστουγεννιάτικό Πάρκο της Δ.Ε.Θ. τόσο στο εσωτερικό της έκθεσης όσο και στο εξωτερικό της. Στήθηκαν παγοδρόμια, διάφορα περίπτερα με χριστουγεννιάτικα θέματα και πολλά παιχνίδια για τους μικρούς μας φίλους. Ένα πλήρως εξοπλισμένο ιατρείο της εταιρείας μας, βρισκόταν επανδρωμένο με ιατρό και νοσηλευτικό προσωπικό έτοιμο να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε περιστατικό προέκυπτε.

Εκείνο το χρονικό διάστημα φέραμε εις πέρας 279 περιστατικά που αφορούσαν απλές περιπτώσεις, αλλά και πιο σοβαρές όπως κατάγματα αλλά και καρδιολογικής φύσεως. Μέσα στο εσωτερικό της έκθεσης υπήρχαν νοσηλευτές, οι οποίοι κινούνταν διαρκώς με ευθύνη του χώρου, ώστε να μεταφέρουν οποιοδήποτε περιστατικό συνέβαινε στο ιατρείο της EXPRESS SERVICE.

Με την ίδια φιλοσοφία στον αύλειο χώρο, υπήρχαν δύο ασθενοφόρα του ιατρικού μας κέντρου, επανδρωμένα και εξοπλισμένα πλήρως με νοσηλευτές, για τον έλεγχο όλης της περιοχής των εκδηλώσεων, έτοιμοι να διακομίσουν όποιο περιστατικό έχρηζε νοσοκομειακής αντιμετώπισης.

Στην «Χριστουγεννιάτικη Πλατεία Αριστοτέλους», υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης, από τις 26/11/2011 έως και τις 8/01/212 η ιατρική εξυπηρέτηση της EXPRESS SERVICE ήταν και πάλι εκεί. Δημιουργήσαμε σε ένα άνετο ιατρείο όλη την υποδομή που χρειαζόταν (ιατροί, νοσηλευτικό προσωπικό, εξοπλισμός) και με την υποστήριξη της ομάδας των νοσοκόμων της εταιρείας, αντιμετωπίσαμε 308 περιστατικά που πολλά από αυτά αφορούσαν κακώσεις και καρδιολογικά προβλήματα, καθ’ όλη τη διάρκεια των εκδηλώσεων.

 

             



46ο ΡΑΛΛΥ Δ.Ε.Θ


Η EXPRESS SERVICE όπως κάθε χρόνο δε θα μπορούσε να μη πρωταγωνιστεί και φέτος στη διεξαγωγή του 46ου Ράλλυ της Δ.Ε.Θ που διήρκησε από τις 14 έως τις 15 Σεπτεμβρίου του 2013. Εκτός από την υλικοτεχνική υποστήριξη που προσφέρει η εταιρεία μας, η τοποθέτηση πλήρως επανδρωμένων ασθενοφόρων σε όλη την διαδρομή κατά την διάρκεια του αγώνα, τροφοδοτούσε αθλητές, προσωπικό και θεατές με το απόλυτο αίσθημα ασφάλειας που προκύπτει από τη παρουσία μας.


ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΥΓΕΙΑΣ

Η EXPRESS SERVICE αναγνωρίζοντας τις συνθήκες της αγοράς και κατανοώντας τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν αρκετοί συνάνθρωποί μας, πραγματοποιεί εκδηλώσεις χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση, παρέχοντας δωρεάν ιατρικές εξετάσεις σε μη συνδρομητές της.

Στις 29 Σεπτεμβρίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Καρδιάς, η εταιρεία μας σε συνεργασία με το Ράδιο Θεσσαλονίκη προσέφερε σε 60 συμπολίτες μας δωρεάν καρδιογράφημα και υπέρηχο καρδιάς. Στόχος μας ήταν η ενημέρωση του κόσμου και η πρόληψη σε καρδιολογικά ζητήματα.

Η EXPRESS SERVICE δραστηριοποιήθηκε και τον μήνα Οκτώβριο, παραμένοντας συνεπής στη δέσμευσή της να λειτουργεί με ευαισθησία προς το κοινωνικό σύνολο και αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα της πρόληψης στη μάχη ενάντια στον καρκίνο του μαστού. Πιο συγκεκριμένα, την τελευταία εβδομάδα του Οκτωβρίου - Μήνας Πρόληψης και Ενημέρωσης κατά του Καρκίνου του Μαστού - μοίρασε πάνω από 1500 ροζ κορδελάκια και έντυπους οδηγούς, ενημερώνοντας έτσι τις συνδρομήτριες της εταιρείας για τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης. Κάθε γυναίκα σε κάθε γωνία της Ελλάδας πρέπει να είναι ενημερωμένη για τον καρκίνο του μαστού, για τη σημασία και τις μεθόδους της έγκαιρής διάγνωσής του.

 
 
 
EXPRESS SERVICE - COPYRIGHT 2014
Κατασκευή Ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη - Istopolis