Aκτινολογικό
Αγγειοχειρουργικό Kέντρο
Αναίμακτη Aξονική στεφανιογραφία
Αξονικές τομογραφίες
Γαστρεντερολογικό Κέντρο
Γυναικολογικό
Δερματολογικό - Ιατρείο Πλαστικής - Επανορθωτικής   Χειρουργικής & Laser
Διαβητολογικό - Αιματολογικό
Διαιτολογικό - Διατροφολογικό
Ενδοκρινολογικό
Ιατρείο μαστού - Μαστογραφίες
Ιατρείο Πρώτων Βοηθειών - Χειρουργικό / Νευροχειρουργικό   Ιατρείο
Καρδιολογικό Κέντρο
Μαγνητικές τομογραφίες - Aνοιχτός μαγνητικός τομογράφος
Μικροβιολογικό Εργαστήριο
Νευρολογικό
Ορθοπεδικό - Ρευματολογικό - Τμήμα πελματογραφημάτων
Ουρολογικό Ιατρείο
Οφθαλμολογικό Κέντρο
Παθολογικό
Παιδιατρικό - Παιδοχειρουργικό
Πνευμονολογικό - Έλεγχος αλλεργίας & Αναπνευστικών   παθήσεων - Έλεγχος Αναπνευστικής λειτουργίας στον ύπνο
Τμήμα ελέγχου οστεοπόρωσης
Τμήμα υπερήχων
Ωτορινολαρυγγολογικό Τμήμα
Ελληνικά English
Είσοδος Μελών    Αναζήτηση    FAQ     Έντυπα Ενημέρωσης    Κοινωνική ευθύνη    Ιατρικό Λεξικό
           X
ΠΡΟΦΙΛ    ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ    ΠΑΡΟΧΕΣ    ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ    ΝΕΑ    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
 
 
 
F.A.Q. (Συχνές ερωτήσεις)
  • Είμαι Συνδρομητής

    Ποιες οι ώρες λειτουργίας του Ιατρικού Κέντρου της EXPRESS SERVICE;

    Το Ιατρικό μας Κέντρο λειτουργεί όλο το 24ωρο, 365 μέρες τον χρόνο και πάντα έτοιμο να ανταποκριθεί στο κάλεσμα του συνδρομητή ό,τι και αν χρειαστεί.
  • Πώς και πότε μπορώ να κλείσω ραντεβού για επίσκεψη στο Ιατρικό σας Κέντρο και να καλέσω γιατρό για κατʼ οίκον επίσκεψη ή ασθενοφόρο για διακομιδή;

    Καλώντας οποιαδήποτε στιγμή όλο το 24ωρο στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο 2310422000, μπορείτε να κλείσετε ραντεβού για να επισκεφθείτε τα ιατρεία μας, καθώς και να καλέσετε γιατρό για κατʼ οίκον εξυπηρέτηση ή ασθενοφόρο.
  • Υπάρχει δυνατότητα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης από τους γιατρούς της EXPRESS SERVICE;

    Όλοι οι γιατροί της EXPRESS SERVICE έχουν τη δυνατότητα να συνταγογραφούν ηλεκτρονικά.
  • Υπάρχει περιορισμός στον αριθμό επισκέψεων στο Ιατρικό Κέντρο και κλήσεων γιατρού στο σπίτι;

    Η χρήση των παροχών και υπηρεσιών μας είναι απεριόριστη και για όσες φορές επιθυμεί και νιώσει την ανάγκη ο συνδρομητής μας.
  • Πόσα ραντεβού μπορώ να κλείσω την ίδια μέρα;

    Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός ως προς τον αριθμό των ραντεβού σας.
  • Πότε έχω δικαίωμα χρήσης ασθενοφόρου;

    Όποτε παραστεί ανάγκη, όπου και να βρίσκεται ο συνδρομητής μας. Η διακομιδή γίνεται από και προς το Ιατρικό μας Κέντρο και από και προς το οποιοδήποτε νοσοκομείο ή κλινική της πόλης.Η υπηρεσία «ιατρός στο σπίτι και ασθενοφόρο» προσφέρεται σε απεριόριστο αριθμό ετησίως και χωρίς επιπλέον επιβάρυνση παρέχονται αποκλειστικά στην πόλη της Θεσσαλονίκης και στην εγγύς αυτής περιοχής που περικλείεται και συμπεριλαμβάνει τους κατωτέρω Δήμους και Κοινότητες: Καλοχώρι, Νέα Μαγνησία, Ωραιόκαστρο, Νέα Ευκαρπία, Φίλυρο, Ασβεστοχώρι, Εξοχή, Πανόραμα, Θέρμη, Τριάδι, Νέα Ραιδεστό, Νέο Ρύσσιο, Ταγαράδες, Αγία Τριάδα.
  • Σε ποια περίπτωση θα χρειαστεί να πληρώσω επιπλέον χρήματα για παροχή υπηρεσιών;

    Σε καμία περίπτωση. Το πρόγραμμα της EXPRESS SERVICE χρησιμοποιείται απεριόριστα και χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
  • Με ποιο τρόπο γίνεται η ανανέωση της συνδρομής μου;

    • Ένα μήνα πριν τη λήξη της συνδρομής σας, ο υπεύθυνος συνεργάτης της περιοχής σας θα σας καλέσει και θα σας επισκεφθεί στο μέρος όπου εσείς επιθυμείτε, για τη διεκπεραίωση της ανανέωσης σας.
    • Εφʼ όσον επιθυμείτε πρόωρη ανανέωση,μπορείτε να καλέσετε στο τμήμα εισπράξεων στο 2310422541 ή στο τηλεφωνικό μας κέντρο 2310422000


  • Δεν είμαι Συνδρομητής

    Γιατί να προτιμήσω το ιατρικό πρόγραμμα της EXPRESS SERVICE;

    Η EXPRESS SERVICE είναι η μοναδική εταιρεία στον κόσμο που παρέχει υπηρεσίες Πρωτοβάθμειας Υγείας, χωρίς κανένα περιορισμό ως προς την χρήση και χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση. Το πρόγραμμα της EXPRESS SERVICE αποτελεί μία ολοκληρωμένη πρόταση στην υγεία. Ξεκινάει από την πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση μέχρι την αντιμετώπιση οποιουδήποτε προβλήματος. Είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα πρόγραμμα που θα σας καλύψει με ασφάλεια, αξιοπιστία και φερεγγυότητα. Από το 1992 μέχρι και σήμερα η EXPRESS SERVICE κέρδισε την εμπιστοσύνη του κόσμου με την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει. Το όραμα της να βρίσκεται κοντά στον πολίτη και να τον στηρίζει σε θέματα υγείας, εμπλουτίζεται συνεχώς για να προσφέρει ολοκληρωμένες και υψηλοτάτου επιπέδου υπηρεσίες στον συνάνθρωπο. Η EXPRESS SERVICE δεν είναι απλά μία υπόσχεση, είναι άμεσες, ορατές και χειροπιαστές υπηρεσίες που τις απολαμβάνει κανείς από την πρώτη κιόλας μέρα της εγγραφής. Διαθέτει τα δικά της μέσα και τους δικούς της χώρους, χωρίς ταλαιπωρία και μετακινήσεις.
  • Ποιες είναι οι καλύψεις του ιατρικού προγράμματος της EXPRESS SERVICE;

    Γιατρός στο σπίτι(παιδίατρος, παθολόγος, καρδιολόγος, χειρουργός,) και ασθενοφόρο όλο το 24ωρο,ιατρικές επισκέψεις όλων των ειδικοτήτων, διαγνωστικές εξετάσεις(κλινικές, μικροβιολογικές,ακτινολογικές) και check up,άμεση ιατρική βοήθεια και συντονισμός χειρουργικών επεμβάσεων. Όλες οι παραπάνω υπηρεσίες προσφέρονται σε απεριόριστο αριθμό και χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.Η υπηρεσία ''Γιατρός στο σπίτι'' παρέχεται αποκλειστικά στην πόλη της Θεσσαλονίκης και στην εγγύς αυτής περιοχής που περικλείεται και περιλαμβάνει τους κατωτέρω Δήμους και κοινότητες: Καλοχώρι, Νέα Μαγνησία, Ωραιόκαστρο, Νέα Ευκαρμπία, Φίληρο, Ασβεστοχώρι, Εξοχή, Πανόραμα, Θέρμη, Τριάδι, Νέο Ραιδεστό, Νέο Ρύσσιο, Ταγαράδες, Αγία Τριάδα.
  • Η EXPRESS SERVICE συνεργάζεται με διαγνωστικά κέντρα και με συμβεβλημένους εξωτερικούς γιατρούς;

    Η EXPRESS SERVICE για τη διευκόλυνση του συνδρομητή και την ταχύτατη εξυπηρέτησή του, διαθέτει όλα τα ιατρικά τμήματα και διαγνωστικά κέντρα συγκεντρωμένα στον ίδιο χώρο με γιατρούς όλων των ειδικοτήτων, επιτυγχάνοντας έτσι την άμεση εξυπηρέτηση χωρίς ταλαιπωρία και επιπρόσθετες μετακινήσεις.
  • Το πρόγραμμα της EXPRESS SERVICE αποτελεί ιδιωτική ασφάλιση υγείας;

    Η συνδρομή στο πρόγραμμα της EXPRESS SERVICE δεν αποτελεί κανένα είδος ασφαλιστηρίου. Ως εκ τούτου, η επιχείρηση δεν έχει καμία τακτική ή μακροχρόνια απαίτηση από τον συνδρομητή. Απλώς με την καταβολή του αντίτιμου της συνδρομής ή της ανανέωσης , η εταιρεία παρέχει τις συγκεκριμένες παροχές για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
  • Η ηλικία και η κατάσταση της υγείας μου, μπορούν να σταθούν εμπόδιο σε πιθανή εγγραφή μου;

    Το πρόγραμμα της EXPRESS SERVICE απευθύνεται σε όλους ανεξαρτήτου ηλικίας και της κατάστασης υγείας .
  • Ποια η διαφορά ανάμεσα σε ασφαλιστικό πρόγραμμα και στο πρόγραμμα της EXPRESS SERVICE;

    Η κύρια διαφορά είναι στην φιλοσοφία. Η ασφαλιστική εταιρεία είναι κοντά σας όταν και αν χρειαστείτε κάτι, σε αντίθεση με την EXPRESS SERVICE που είναι πάντα δίπλα σας για πρόληψη και την έγκαιρη διάγνωση. Το πρόγραμμα (παροχές και υπηρεσίες) παρέχεται με τα ίδια μέσα και στον ίδιο χώρο, χωρίς ταλαιπωρία και επιπρόσθετες μετακινήσεις. Η EXPRESS SERVICE δεν είναι διαμεσολαβητής μεταξύ του συνδρομητή και του διαγνωστικού κέντρου ή του συνδρομητή και του γιατρού.
  • Με ποιο τρόπο μπορώ να γίνω συνδρομητής σας;

    Επικοινωνώντας με το τμήμα ενημέρωσης πελατών στο 2310-421852 ή στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο 2310-422000,ένας σύμβουλος υγείας της EXPRESS SERVICE θα σας επισκεφθεί για να σας ενημερώσει σχετικά με τα ιατρικά μας προγράμματα. Παρέχοντας και συμβουλές για την προστασία της υγείας μας, που αποτελεί το πιο πολύτιμο αγαθό. Επίσης και με μία σας επίσκεψη στις εγκαταστάσεις μας.
  • Εφόσον εγγραφώ, από πότε μπορώ να κάνω χρήση των υπηρεσιών;

    Από τη στιγμή που επιλέγετε να γίνετε μέλος της οικογένειας EXPRESS SERVICE, μπορείτε άμεσα να κάνετε χρήση όλων των υπηρεσιών μας. Από τη πρώτη κιόλας μέρα της εγγραφής σας.
 
 
 
EXPRESS SERVICE - COPYRIGHT 2014
Κατασκευή Ιστοσελίδων Θεσσαλονίκη - Istopolis